Koska en ole koulun rehtori, en pääse puhujapönttöön kevään juhlissa. Siksi aion törkeästi hyödyntää tätä palstatilaa sanoakseni pari ehkä vähemmän juhlavaa sanaa vanhemmille, opettajille ja itse [...]
Lahden valtuustoseminaari tarjosi 7. – 8.5. kiinnostavan yhdistelmän realismia ja optimismia. Päivän aikana puhuttiin sekä Suomen pitkään jatkuneista taloushaasteista että Lahden omista [...]
Lähdin politiikkaan vuonna 2012 täysin puskista. Minulla ei ollut mitään poliittista taustaa. Olin nähnyt, että toimimalla vanhempainyhdistyksessä pystyy vaikuttamaan johonkin. Me muutama tavis [...]